Sezgi Mengi (Kaya) | kimdir?

Sezgi Mengi Resimleri,Sezgi Mengi ,Sınıf Dizisi Oyuncuları,Sınıf Dizisi Oyuncularının Resimleri,Sınıf Dizisi Resimleri



Sezgi Mengi (d. 1985, İstanbul)

Türk sinema ve tiyatro oyuncusu.

Nişantaşı Işık Lisesi ve Pera Güzel Sanatlar Lisesinden sonra Bilgi Üniversitesi

Mengi'nin ilk tiyatro deneyimi Işık Lisesi Tiyatro koluna girmesiyle başladı. Daha sonra Pera Güzel Sanatlar Lisesine Geçti ve mezun olduktan sonra Şahika Tekand'ın Studio Oyuncuları tiyatrosunda oyunculuk egitimini tamamladı.

Mesude Eraslan'ın keşfi ile ilk televizyon denemesi olan Şarkılar Seni Söyler'de Deniz Akkaya ve Kerem Alışık ile oynadı. Daha sonra İki Genç KızÇinliller Geliyor filminde Bedri karakterini oynadı. Avrupa Yakası dizisinde Fatoş'un oğlu Alican karakteri için konuk oyuncu olarak rol aldı.ve son olarak şu andaki fikrimin ince gülü dizisinde özgür olarak oynamaktadır. filminde Erim Karakterini canlandırdı. Sahne ve Gösteri Sanatları Yönetimi Bölümü'ne devam etti.

Oynadığı fiLm ve diziLer

2007 Fikrimin İnce Gülü rol adı: Özgür Demir
2006 29-30 rol adı: Ata
2006 Çinliler Geliyor rol adı: bedri
2006 Ahh İstanbul rol adı: Tahir
2005 Seni Çok Özledim rol adı: Bulut Ertunç
2004 Avrupa Yakası rol adı: Alican - Konuk Oyuncu
2004 İki Genç Kız rol adı: Erim
2004 Kırlangıç (tv filmi)
2003 Hürrem Sultan rol adı: Şehzade Mehmet
2003 Şarkılar Seni Söyler rol adı: Ferhat

Yorumlar

Adsız dedi ki…
slm canımya oncelıkle cok tatlısın basarıların devamını dılerım benımle bırlıkte bır omure ne dersın ılanı ask edıyorum benımle evlenırmısın sonsuz asakın emoos byyyyy bebek...optum
sezgi mengi olarak diycek bişeyim yook çok yakışıklı (((ALLAH SAHİBİNE BAĞIŞLASIN :D )) kaya olarak salak (( kusura bakmayın ama öle!))
aslı dedi ki…
slm sezgi herkes ne kadar yakısıklı oldugunu zaten blıyor senınle bı kere (senı gormeyı gectım)konusmayı okdar cok ısterımkı yha senın okudugun okulların mezunlarına bakıyorum senın adını goremedım sadce berıl mengı dıe bırı vardı senın aılenı kardeslerını tanımayı okadar cok ıaterımkı acaba kız kardesın varmı ona abılık falan taslıyormusun ne seker olursun ozmn yha senın hakkında fazla bılgı yok malesef sadec 1985 istanbul dogumlu hangı gun dogdugunu zor örendım ikizler burcuymussun galıba ne guzel senı sevıyorum yuregımın en saf duygularıyla basarılarının devamı dılegıyle allah senı bana kavustursun (aminnn)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sınıf Dizisi Oyuncu Kadrosu