Serkan Altunorak (Umut) | kimdir?

Serkan Altunorak Resimleri,Serkan Altunorak,Sınıf Dizisi Oyuncuları,Sınıf Dizisi Oyuncularının Resimleri,Sınıf Dizisi Resimleri



1978 Ankara doğumlu Serkan Altunorak Hacettepe Üniversitesi Tiyatro Bölümü mezunu
1999 yılında Ayrılsakta Beraberiz’de Unisex Bekir,2004 yılında Yağmur Zamanı’nda Volkan,2006 yılında İmkansız Aşk’da Efe,yine 2006 yılında Gomeda’da Tolga,2007 yılında Kara Duvak’da Merdan’ı canlandıran oyuncu 2008 yılında ise Sınıf dizisinde Umut karakterini canlandırmaktadır

Yorumlar

Adsız dedi ki…
sen cok etliyecisin serkan seninle tanışmak istiyorummmmmmmm
olcay dedi ki…
müthiş bir ses tonu müthiş bir oyuncu.Hoşgeldin ekrana bir hayranın daha oldu o da benimmmmm.Hani varmışın şuana kadar ama sınıf dizisiyle gönlüme taht kurdunnnnnnn.
olcay dedi ki…
serkan selam seninle tanışmak istegimi tekrarlıyorum,lütfen....
Adsız dedi ki…
sevgili serkan;imkansız aşk dizisiyle tanıdım seni.varlığından haberdar olmamı sağlayan bu dizi oldu.ve seni en çokta bu diziyle sevdim.sanki kendini oynuyordun o dizide.yansıttığın en güzel duygu kendin olmandı.içten,samimi ve duygusal...umarım göz dolduran oyunculuğunla seni nice güzel dizilerde seyretme imkanım olur.ben seni bir başka seviyorum.anlatamam(ÖZLEM)...
Adsız dedi ki…
slm ya dizi bida başlamıycak mı ?

atvde bailıycak diolardu

Bu blogdaki popüler yayınlar